fredag 8 januari 2010

Friskvårds halvtimma på jobbet

Datum: 100108
Tid: 11.45

Skulle hållit ett extrapass Pilatespass med Flow tonic men det kom ingen. Tror vi varit lite dåliga med att informera om det.
Testade lite nya övningar med Flow Tonic och sedan gick jag ut till Roddmaskinen.
Körde 4 min lite lugnare och sedan 4 st intervaller (1 min max + 30 s vila)
Sedan var det dags för dagens Kettlebellsvingar. Blev 60+40+20 med 24 kg Kettelbell. Bra mycket tyngre med 24 kg istället för 20 kg som jag kört de senaste gångerna.
Är lite dålig på att träna benen så idag blev det lite Utfall i Smithmaskinen (50 kg).
Ena löpbandet hade krånglat så jag gav mig upp på det och sprang 400 m i rätt högt tempo.
Märker att jag inte springer så ofta (hittar inte den härliga känslan som många löpare pratar om) för det var rätt jobbigt.

Pass jag hållit idag
Startgympa på ÖRC
Pilates på ÖRC
Core på ÖRC
Seniorcore på ÖRC
Qigong på ÖRC
Box på Njoy
Pilates grund på ÖRC
Kombi på Njoy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar