fredag 27 november 2009

Klarade roddtestet. Jippi!

Datum: 091127
Tid: 14.15 (35 min)
Typ av träning: Kondition och Styrka


10 min Crosstrainer som uppvärmning

Sedan 4 min O´neil Roddtest (Ro så långt som möjligt på 4 min)
Resultat: 1140 m - Mitt mål var att klara minst 1130 m innan 1 dec. Var tveksam till om jag skulle köra det idag, men eftersom jag måste klara av det innan tisdag, så blev det av idag. 30 min senare så är jag fortfarande lite yr, mendet känns j-vligt bra att ha klarat av ännu ett mål.

Efter några minuters vilande efter testet blev det
Ryggresningar och sidresningar
Tricepspress nedåt i dragmaskin (med rep)
Stående axelpress med en arm (20 kg hantel)
Axelträning med Reha-swing

Pass jag hållit idag
Pilates grund på ÖRC - Inga redskap

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar